pondělí 19. října 2015

Po dlouhé době aktualizace

Zdravím všechny věrné čtenáře,
omlouvám se za dlouhou neaktualizaci způsobenou mým vytížením, ale dnes zahájím velmi dobrou zprávou....

Ondra Groborz, jeden z nás, se stal laureátem ceny Futura za technologie a vynálezy, udělovanou v rámci soutěže Česká hlavička!

 http://www.ceskahlava.cz/cz/ceske-hlavicky/

http://tparanoik.blogspot.cz/p/blog-page_18.html

Mezi členy našeho klubu je už druhá, první získal Míša v prvním ročníku soutěže, ale na této mám podíl, většina vybavení jeho domácí laboratoře pochází z darů poskytnutých Vámi.
Zejména bych chtěl poděkovat panu Ing. F.V. , našemu hlavnímu sponzorovi, za poskytnutí prostředků na nákup speciálních chemikálií, panu Ing. D.K. z Kralup a paní R. a panu Ing. V. z Neratovic, za poskytnutí největší části laboratorního vybavení.

Dále i přes značné pracovní vytížení navrhl a postavil Vojta druhou verzi elektroniky pro quadkoptéru  a druhý kus quadkoptéry.



Kony se učí programovat brýle pro virtuální realitu Oculus Rift, zde malá ukázka
https://youtu.be/oqKxlffC21A

Lukáš má mimo studia dvě práce, takže uhnat ho k publikování fotek atd. je značně náročné :-)

Já jsem bohužel mimo normální zaměstnání ještě vytížen tím, že Járova škola  zrušila intr, tedy Jára musí bydlet přes týden u nás, protože dojíždět se nedá.

A bohužel smutná věc - Matyáš se příšerně zdravotně zhoršil, vyrobil jsem mu s kolegy jezdící  židli (mám ale jen video a to sem nechci vkládat, je to velmi smutné..... a obrázek z něj se mi nepodařilo vložit. Pokusím se ho doplnit dodatečně.





Žádné komentáře:

Okomentovat